Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Akiraju87 | użytkownik

imię i nazwisko adresBytom zarejestrowany10.12.2007 @17:42:26 ostatnio na stronie29.10.2012 @11:00:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwsimon87pl.deviantart.com Gadu-Gadu7146870
digarty27 komentarze289 posty na forum7

komputer / sprzęt
Intel Q8200 4gb Goodram Palit GF 9800gt 1024mb

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~toOsia    06.09.2009 @21:54:09
dziękuję pięknie za uznanie świetna galeria !! projekty 3d wykraczają poza moje umiejętności miliony lat świetlnych gratuluje, owocnej pracy
~Ohhla    19.07.2009 @14:42:48
no a jak :P
~Ohhla    18.07.2009 @22:22:14
dobra dobra z ta kategoria to punkt dla Ciebie. Ale mam Pana na uwadze
~xxmemorialedelxx    02.07.2009 @09:29:15
ee. niee :P
_______
Wlodarczyk
~JohnZi    07.03.2009 @20:50:07
hej, z tego co pamietam tutorial nie byl zbyt ciekawy i pouczajacy. Cale studio oparte bylo na mapie hdri stworzonej w PS'ie Kiedys byla promocja i wszystkie tutoriale sprzedawali za 30$, wtedy to sie oplacalo
pozdro
~stepniu    04.03.2009 @11:49:54
z tym zróżnicowaniem materiałów to masz racje ]powinno być tego więcej ale to da sie zrobić Moge to wyrenderować z samym oświetleniem ale to prześle Ci na poczte bo na diga tego przeciez nie wrzuce.
~architectos    15.02.2009 @22:58:21
3d nie ma ale jest wymiar duchowy. Nie wiem, który to może - 5d.
~mis3k    10.02.2009 @06:41:20
Dzięki za miłe słowa. Ziarno dodałem w PS-ie a niebieskie kreski to Lens Flare też dodany w PS-ie. Taki miałem nastrój tego dnia więc dodałem te elementy. Ogólnie cała postprodukcja to jedna wielka zabawa była.
Tutaj oryginalny render: http://www.mis3k.idl.pl/wip/Tomahawk.jpg
~stepniu    09.01.2009 @13:19:13
Ja na szczęście też już mam dobry komputer Ostatnio zmieniłem Ale dziekuje za szczere chęci
ostatnio edytowane: 2009-01-09 13:19:35
~Leto    08.01.2009 @19:02:11
dziekuje standardowo vray. nie mialem czasu bawic sie w co innego..
pozdrawiam,
leto A.
~zylak    06.01.2009 @21:24:09
nie ma sprawy
pozdrawiam
~stepniu    12.12.2008 @20:27:51
renderek trwał jakieś 25min
~Undomiell    25.10.2008 @22:23:37
kategoria mi przez przypadek taka wskoczyc musiala ^^
_______
nie pójdę do nieba ... mam lęk wysokości .. ~


Who doesn't long for someone to hold
who knows how to love you without being told
somebody tell me why I'm on my own
if there's a soulmate for everyone...
~stepniu    08.09.2008 @23:51:22
hmm...... masz racje to nie skóra ale i tak ładnie to wygląda. Nie chciało m i sie bawić w mapowanie i układanie tekstur.
~purplehippo    28.08.2008 @10:46:30
ano
~Biey87    25.08.2008 @21:48:31
ja mam od 15 lat ....nie zniechęcaj się, tu się poprawi, tam się poprawi, i będzie...trzeba tylko "trochę", albo czasem "trochę więcej" cierpliwości pzdr ... dzięki za komneta
_______
"I'd rather fight for my life than live it."
~sohogum    20.08.2008 @09:40:24
dobry pomysł xD napewno by ktoś kupił wystarczy dobrze zareklamować xD
~sohogum    20.08.2008 @09:17:34
uwierz że mniejsze moze byc xD
~sohogum    20.08.2008 @08:36:54
dlaczego jeszcze mniejsze? ;d dziękuje
~DominoQ    19.08.2008 @12:21:27
chcesz to sobie zrob czarne tło o wielkości takiej jaki ma Twój monitor rozdzielczość i i wklej. Ja mialem ta tapete w 3 róznych monitorach.
~bocoloco    17.08.2008 @15:45:13
kazdy korzysta z tutkow albo korzystal. Chodzi o to żeby uczyc sie technik a nie wklejac tu gotowe cudze tutki to chyba mija sie z celem. Uzyj tych motywów w innych pracach polacz zdjecia pobaw sie pokombinuj ale nie rob ząb w ząb tego samego
_______
pomysł czy wykonanie?
~stepniu    17.08.2008 @11:36:23
Witam co do blueprintów to tu masz sporo i są naprawde dobre Tylko musisz poszukać: http://www.the-blueprints.com/
~nyh    17.08.2008 @09:50:35
też chciałam psa, ale już mi przeszło
Wiercik się nazywa
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.

Ansel Adams (1902 - 1984)
~nyh    17.08.2008 @09:37:57
nie to nie mój kot, mieszka sobie u babci nad morzem
może sama się doczekam swojego kota:D
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.

Ansel Adams (1902 - 1984)
~kuba1233    15.08.2008 @12:34:38
spoko :D
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt